Avatar billede Solskin Novice
08. februar 2020 - 14:28 Der er 2 kommentarer

Facebook

Jeg får dagligt op til 100 beskeder  i min facebookaccount med"venner du måske kender" især fra Asien og Afrika. Jeg har prøvet  at skrive til Facebook support men ikke fået nogen hjælp. Er der nogen her som kan fortale mig hvordan jeg får stoppet dette!!!
Avatar billede Slater Ekspert
08. februar 2020 - 16:32 #1
Hvad mener du med beskeder i din account?

Facebook viser under din profil og i venneanmodninger-menuen en liste over personer den tror du måske kender. Den liste vil altid være der, og er ikke meningen den nogensinde skal være tom, selvom den naturligvis vil vise mange du ikke kender. Det er derfor der står "måske".

Får du dem på en anden måde? Forklar gerne hvad du mener med besked.
Avatar billede Solskin Novice
10. februar 2020 - 10:19 #2
Jeg kan godt forstå at der skal være nogle "venner du måske kender" men hvordan kan facebook sende mig hundrede forslag daglig fra hele verden. Det lyder helt ulogisk når jeg bor i Danmark, hvorfor skulle jeg kende nogen i Asien, Afrika, Rusland m.m.
Mit problem er at jeg ikke ønsker disse liggende på min facebookkonto.
Det er på helt almindeligt vis jeg modtager dem.