Avatar billede Gamerenfraodens Praktikant
13. februar 2020 - 11:05 Der er 1 kommentar

Nogle der har prøvet en BenQ gamerskærm

Hej.
Jeg har gået og overvejet at købe mig en ny skærm til min PC, og har haft BenQ lidt i tankerne - da jeg har hørt at de skulle være de bedste på markedet. Har kigget lidt på denne her https://gamershopping.dk/varer/benq-zowie-xl2411p-144hz-24-gamer-pc-skaerm/
Er der nogle som har erfaring med dette brand, og måske ved, om de er bedre end andre brands f.eks. ASUS?
Avatar billede Lasse Holfelt Novice
22. februar 2020 - 19:08 #1
Nu er jeg selv asus "fanboy" men min kæreste bruger den model som du har linket og den fungere super fint! 144hz med 1ms er super lækkert til fps. Kan lige tilføje at den levere fine farver.