Avatar billede Holm2105 Juniormester
13. februar 2020 - 22:48 Der er 4 kommentarer

Nyt Grafikkort

Hej alle

Håber nogle kan hjælpe med hvilket slags grafik kort, jeg kan købe til min pc.

her er lidt pc info:

Operating System
    Windows 10 Home 64-bit
CPU
    Intel Core i7 @ 3.40GHz
    Skylake 14nm Technology
RAM
    16,0GB
Motherboard
    ASUSTeK COMPUTER INC. G11CD (LGA1151)
    %1 Chipset
Graphics
    Acer XB240H (1920x1080@144Hz)
    4095MB NVIDIA GeForce GTX 970 (ASUStek Computer Inc)    29 °C
Storage
    931GB TOSHIBA DT01ACA100 (SATA )    31 °C
    465GB Samsung SSD 860 EVO 500GB (SATA (SSD))    24 °C
Optical Drives
    ATAPI DH-24AFSH
Audio
    Realtek High Definition Audio

på forhånd tak! :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. februar 2020 - 23:27 #1
Det kommer noget andet på, hvad du skal bruge kortet til... Det er jo iflg. Specifikationerne et fint kort i i forvejen.

Og hvilken skærm skal du bruge med det? - hvilke Port indgange har den?
Avatar billede Holm2105 Juniormester
14. februar 2020 - 07:27 #2
Det er Primært gaming, har lav fps i blandt andet PUBG i forhold til for 1 år siden.

Skærmen har hdmi, vha og dpi, og det er en acer predator med nvidia 3d vision :)
Avatar billede Holm2105 Juniormester
15. februar 2020 - 21:49 #3
Avatar billede jobertsen Praktikant
20. februar 2020 - 15:25 #4
Faktisk afhænger det hele af dit budget og naturligvis af din nuværende CPU for at undgå flaskehalse. Hvilken i7 bruger du for øjeblikket?

Her er en god oversigt over aktuelle kort-modeller sorteret efter budget:

https://www.only4gamers.de/grafikkarten-vergleich/

Artiklen er på tysk, men det er kun de grafiske kort, der betyder noget alligevel. Ganske nylig og opdateret denne.