Avatar billede jcr18 Professor
16. februar 2020 - 11:27 Der er 2 kommentarer

apps til blokering af sider

Både min kone og jeg benytter kaspersky på vores mobiler. Vi oplever begge at der af og til dukker datingsites og andet pornorelaterede sider op hvilket vi ikke gider at acceptere når vi ikke selv har bedt om det.
Ved I om der findes en "godkendt" stærk app som kan blokere disse typer sider? for kaspersky kan tilsyneladende ikke. (det går bedre på pc`erne. Her virker kasperskys webblokering ganske godt, men samme funktion findes ikke til mobil udgaven)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2020 - 12:36 #1
Har i prøvet en adblock app?
Generelt på på mobiler og pc. Accepter ikke anmodninger til at modtage beskeder/tilbus af nogen art. På mobil kan man gå ind og slå disse fra i indstillingerne. Har i kommet til at acceptere en anmodning fra en side i ikke er bekendt med kan der komme sådanne ikke lødige sider med.
Avatar billede jcr18 Professor
16. februar 2020 - 17:10 #2
Har prøvet forskellige adblocker. Kan være jeg lige skal have tjekket dem igennem igen da der måske kan være kommet nye og mere effektive på markedet?!
En anmodning kan selvfølgelig være sket men den slags sider er "dygtige" til at gemme sig bag alt muligt nu om dage. Kaspersky finder ingen virus eller lignende så på den front er vi helt rolig, men tøserne der tilbyder deres krop for ingenting gider vi ikke se på:)