Avatar billede RazzP Mester
21. februar 2020 - 20:08 Der er 5 kommentarer

Formatere sd-kort til intern brug på Samsung Galaxy Tab A

Hej.

Jeg har ikke muligheden for at formatere mit sd-kort til intern brug på min tablet. Jeg kan godt formatere det via tabletten, men den vil kun være som bærbart lager og ikke internt.
Avatar billede milter Ekspert
21. februar 2020 - 20:34 #1
Avatar billede RazzP Mester
21. februar 2020 - 20:41 #2
Ja. Men problemet er jeg kan kun vælge at formater som bærbart lager og ikke internt.
Avatar billede milter Ekspert
21. februar 2020 - 21:10 #3
Linket forklarer, hvordan du formaterer til internt lager. Hvor går det galt for dig?
Avatar billede RazzP Mester
21. februar 2020 - 21:16 #4
Som sagt er problemet at jeg ikke har muligheden for at vælge "Internal storage" jeg kan kun vælge bærbart lager når jeg formatere. Det er lige meget om jeg prøver mulighed a eller b.
Avatar billede milter Ekspert
21. februar 2020 - 21:32 #5
Har du læst dette i begyndelsen af artiklen:

First, you need to be using a tablet that is running at least Android "Marshmallow" (6.0) or newer, or be able to upgrade to it. Second, you will need the instructions I am including below. And third, you need a tablet that has not been restricted by the manufacturer from making this change. Which does happen.

NOTE: If any of the steps are missing on your tablet, or they don't work for you, then you have a tablet that either has an older Android version or has been restricted by the manufacturer. If that is the case, you will not be able to use this information.

Og har du også læst det her: NOTE: Please be sure you start with a blank SD card