Avatar billede Cecilie KE Praktikant
22. februar 2020 - 21:15 Der er 2 kommentarer

Iphone stjålet - kan jeg downloade indholdet uden telefonen og uden Icloud?

Min iPhone er idag blevet stjålet. Den er slukket og ikke til at spore via 'Find min Iphone'. Ved en fejl er det ikke synkronisering med Icloud, så alt indhold ligger kun på telefonen - helt konkret ligger der meget betydningsfulde billeder/minder af min datter på blot 7 mdr. Jeg har ikke fået lavet en backup og er derfor MEGET ULYKKELIG over situationen. Kan jeg på nogen måde få adgang til min Iphones indhold - evt. via diverse apps? Jeg er villig til at betale for hjælp til dette også!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. februar 2020 - 21:30 #1
Hvis ikke der er en backup på iCloud eller i iTunes på en PC, er det nok desværre umuligt.
Standard programmerne på en iPhone tager kun backup i iCloud. Andre programmer kan tage backup andre steder hen - eks. vil en installeret Microsoft OneDrive app tage backup af billeder til OneDrive (Hvis det er slået til).
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. februar 2020 - 21:46 #2
Som du jo desværre selv er inde på, så laves der som udgangspunkt kun backup af billeder til iCloud, men...

...har du en PC, hvor der er installeret iCloud på, burde billeder faktisk også kopieres til PC'ens billed-katalog, hver gang der kommer nye til.