Avatar billede grzona Ekspert
23. februar 2020 - 21:12 Der er 2 løsninger

musicmaker

nogen der ved hvorfor nogen melodier helt er forsvundet selvom man har savede flere gange? :-(
når jeg så åbner melodien fra en orginal musicmaker fil åbner den helt tom :-(

pænt irreterende når man har brugt flere timer og dage på noget musik :-( 1 stjerne til musicmaker her fra.
ps magix der står bag musicmaker er stort ikke til at komme igennem til support mæssigt :-(
Avatar billede Jan Seniormester
24. februar 2020 - 01:53 #1
Jeg laver selv musik, og bruger Studio One og Renoise tracker.
Mange bruger Cubase, Logic, Ableton, FL Studio.

Selvom jeg vil råde dig til at bruge noget af dette, og skrotte Musicmaker,
så er spm alligevel: har du opdateret programmet ?

Da jeg opdaterede fra 2 til 3 i Studio One, da gik en del VST i stykker.
Ergo, gik jeg bare tilbage til den gamle version.

Jeg gider ikke bruge min tid på fejl, pga opdatering.

Du kan med lethed bruge et andet program, at droppe dine musikstykker er utilgiveligt. Men, stort set ingen bruger altså det program du bruger, derfor er det svært.

Du skal være velkommen på www.lydmaskinen.dk hvor vi er professionelle, der kan hjælpe. Det kunne jo godt være at nogen derinde ved noget.

Mit umiddelbare forslag, er
#1 tag en kopi af al din musik
#2 installer den originale version du i sin tid købte
prøv så igen

og en ting mere, game ALDRIG oveni en eksisterende fil!
jeg har lavet musik i 36 år, og gemmer altid navn.1 navn.2 navn.3 .4 .5.......
jeg har ALDRIG mistet noget musik
Avatar billede grzona Ekspert
07. marts 2020 - 19:14 #2
*Hej ja jeg har musicmaker. det fungere udmærket. men jeg kender ikke Renoise tracker..

jeg har set på youtube hvorsan man kan få prograamer til …...stor set er jeg en mental andetaler på det punkt.

Jeg er vokset op med Atari og cubase og et lyd modul som alle er solgt :-)

Jeg kan ikke finde ud at hvad der røre sig nu. Jeg vil bare gerne lave musik

Jeg er ikke nogen bonderøv til computer. men jeg mangler bare det lille spark.

kigger lige på dit link :-)