Avatar billede Sally Praktikant
23. februar 2020 - 23:35 Der er 6 kommentarer

DR-TV app og Samsung smart-TV

På mit nye Samsung SmartTV kan jeg kun installerer den gamle DR-app (gul og sort). Her findes der f.eks ikkeTV-guide. Jeg vil gerne have den nye DR-TV app (rød). Den findes ikke i i apps-oversigten. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede nopsen Ekspert
24. februar 2020 - 00:06 #1
den du kan installere er den nyeste og udelukkende til streaming via wifi.
går ud fra du med den røde mener den man aktiverer ved den røde knap, når symbolet vises på deres kanaler, den er udelukkende kun til antennesignal, stue eller tagantenne osv.
Avatar billede gpedersen Praktikant
24. februar 2020 - 08:58 #2
Hej, jeg havde samme problem, da jeg for nylig købte mit nye samsung TV. Jeg ved ikke, hvordan det skete, men jeg ventede bare et par uger, og pludselig var den røde app at finde i oversigten. Måske du bare lige skal være lidt tålmodig så?

Vh Gustav
Avatar billede mort1 Ekspert
24. februar 2020 - 12:40 #3
Måske er der noget I kan bruge her
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1031491
Avatar billede Sally Praktikant
24. februar 2020 - 17:47 #4
Tak for svar. Jeg har nok ikke formuleret mig klart.

Jeg kan godt finde app-funktion på mit tv og jeg har jo også en DR-app,  men det er den gamle version, den har et gult ikon.
jeg vil gerne have den nye version, som jeg har på mine Apple device’s. Den har et rødt ikon

https://www.dr.dk/om-dr/nyheder/dr-aabner-ny-version-af-sit-streamingtilbud

Mvh Sally
Avatar billede nopsen Ekspert
24. februar 2020 - 18:22 #5
den app der findes til dit tv under tigængelige apps til samsung er den eneste og nyeste du kan installere.
der er forskel på hvilken type enhed tv, (mobil, tablet til android/Apple) du installerer på og ikonet kan se forskelligt ud, du har kun den mulighed du bliver præsenteret for på hver enhed, og får i hver enkelt app store altid den nyeste version..
så du kan ikke vælge anderledes, før samsung evt opdaterer og lægger en ny version op, som så vil fremgå på listen.
Avatar billede nopsen Ekspert
01. marts 2020 - 23:50 #6
ku du bruge de svar du har fået?
ville være rart med en tilbagemelding..