Avatar billede mort1 Ekspert
01. januar 2020 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

DRTV på mit Samsung udstyr

Mit Samsung TV, og ditto DVD/BlueRay optager/afspiller, har begge netadgang, men jeg ser ikke lige for mig, hvad jeg skal foretage mig for at kunne "fange" app'en til DRTV, eller hvad det nu er jeg skal.
Er der nogen der har et godt - og helst letforståeligt tip?
Avatar billede nopsen Ekspert
01. januar 2020 - 16:03 #1
på dit tv må du i menuen ha et punkt der hedder apps, derinde kan du søge efter drtv appen.
du skal muligvis oprette en samsung konto derinde, før du kan få flere apps end de forudinstallerede.
Avatar billede keysersoze Guru
01. januar 2020 - 17:01 #2
Hvis dit TV er på nettet og understøtter HbbTV så kig her; https://www.dr.dk/hjaelp/drtv/se-drtv-paa-dit-fjernsyn
Avatar billede stjans Guru
02. januar 2020 - 06:55 #3
Det er helt korrekt.

Du finder DR.TV app`en under apps på dit TV.

Hent den ned - og se DR.
Avatar billede mort1 Ekspert
08. januar 2020 - 11:41 #4
Tak for jeres indspark - Problemet var, at for at hente appen DRTV, skulle jeg have opdateret min Samsung konto, som jeg i øvrigt havde glemt alt om, også adgangskoden, men mange til kan jo lykkes, når man bare tager sig tid til det, så det gjorde jeg og nu virker skidtet.
Avatar billede Morten Aaby Novice
03. maj 2020 - 17:17 #5
Hvorfor kan jeg ikke se live tv på DR app'en? er det en Samsung ting?
Avatar billede mort1 Ekspert
03. maj 2020 - 18:12 #6
En af fanerne på DRTV hedder "Live" der får jeg live tv.
Avatar billede Morten Aaby Novice
06. maj 2020 - 15:17 #7
Kræver så en registreret bruger på DR.dk og den del bliver den aldrig færdig med at indlæse
Avatar billede Pope Praktikant
08. juli 2020 - 13:09 #8
Jeg har samme problem.
DRTV appen er installeret på mit Samsung Smart tv fra 2017 men ikke med mulighed for at vælge "live" funktion. Jeg har ikke tv-kanaler, og altså ikke tv-signal.
Jeg kan ikke logge ind på min DR-profil, men godt se programmer, men altså ikke live?
Det virker som om det er en "gammel" version af appen, selvom både tv og og app er opdateret?
Har afinstalleret og genindstalleret appen flere gange, uden resultat.
Kan nogen hjælpe?