Avatar billede susej14 Novice
24. februar 2020 - 18:47 Der er 3 kommentarer

Opstartsfejl

Hej I kloge hoveder
Jeg skulle opdatere min PC (bruger windows 8), men den ville ikke fuldføre opdateringen og starter op med samme billede "opdateringerne kunne ikke fuldføres, sluk ikke maskinen" herefter genstarter den med " gører windows klar" men så kommer billedet igen og F8 knappen ignorer min bærbar fuldstændig. Har en Lenovo G70

Hilsen Jann7
Avatar billede INK Ekspert
24. februar 2020 - 19:08 #1
Hvilken PC?
Hvad mener du med opdatering? til Windows 10?
Har du overvejet en ren ny installation?
Avatar billede INK Ekspert
24. februar 2020 - 19:09 #2
Sorry, du skriver jo hvilken pc.
Avatar billede susej14 Novice
24. februar 2020 - 20:49 #3
Hej ink
Med lidt tålmodighed startede PCen normalt op igen, så nu kan jeg formaterer den