Avatar billede oscarkogi2007 Juniormester
01. marts 2020 - 19:39 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Min Pc driller lidt

Okay så jeg har 2 diske et på 237 GB som er min main og en på 1,81 T
og jeg ville tage nogle af filerne fra min C: og rykke til D: og nu er der en app jeg ikke kan afinstallere.
Den siger at appen stadigvæk kører hvilket den ikke gør.
Har kigget på nettet og deres forslag er at reboote men gider ikke til at slette alle mine filer. Nogen der har noget jeg kan gøre istedet for?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. marts 2020 - 19:50 #1
Du er ikke særlig konsekvent i fejlbeskrivelsen. Vi skal selv gætte at "min main" = C:, og at "1,81 T" = D:.

Hvilken App det drejer sig om, kan jeg ikke regne ud. Det har du ikke lagt hints til.

Til gengæld har du misforstået noget - en "reboot" er på dansk en genstart af PC´en. Det mister du ikke filer ved, men der er ganske rigtigt en god chance for at en app der er blevet startet, vil blive lukket under genstarten.
Avatar billede oscarkogi2007 Juniormester
01. marts 2020 - 19:54 #2
okay tak skal nok lige have engelsk igen:) man skal bare lige have den genstartet et par gange det tog mig 3 gange
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2020 - 19:54 #3
Tast <Ctrl><Shift><Esc> og joblisten kommer - tjek i processer, appoversigt og tjenester, at den flyttede app ikke kører. Den har sikkert en vej ind i noget, så højreklik og deaktiver den. Genstart pc, og afinstaller.
Alternativt, så slet mappen med app i, genstart og lav en oprydning så alle defekte links fjernes (det er CCleaner god til)