Avatar billede Jjn Mester
07. marts 2020 - 10:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

konfigurator

Hej.

Nogen der har en simpelt formular hvordan jeg kan oprette en konfigurator der danner et varenummer / string code ??

Hvis man f.eks vælger er model stol skal der derefter kunne vælges farve stof, mm.....

håber nogen kan hjælpe.

God dag
Avatar billede Mads32 Ekspert
07. marts 2020 - 20:07 #1
Hej

Jeg har et par forslag, afhængig af om konfigurator kun består af tal. eller om det kan være en kombination af tal og bogstaver.

Jeg hører gerne dine kommentarer, om du kan bruge indlægget eller ej

https://www.dropbox.com/s/obdi1oi3cw2gpav/konfigurator_mads32.xlsx?dl=0

m v h mads32
Avatar billede Jjn Mester
08. marts 2020 - 11:42 #2
Hej Mads,

Først 1000 tak !!
Det er ser meget fornuftigt ud !!
Det må gerne både være med tal og bogstaver så er der flere muligheder :-)

Kan jeg selv tilføje flere felter ?

Rigtig god søndag
Avatar billede Mads32 Ekspert
08. marts 2020 - 16:03 #3
Hej

Du kan tilføje lige så mange tabeller og felter som du har behov for.

Husk at marker som løsning

m v h mads32
Avatar billede Jjn Mester
08. marts 2020 - 16:43 #4
TAK FOR HJÆLPEN