Avatar billede hagbartm Seniormester
09. marts 2020 - 10:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

outlook virker ikke

outlook er holdt op med at vise mails
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. marts 2020 - 11:03 #1
Hvor henter du din post fra og hvad står der nederst i statuslinjen i bunden?
Avatar billede hagbartm Seniormester
09. marts 2020 - 11:14 #2
CRKrogh jeg forstår desværre hvad du mener
Avatar billede hagbartm Seniormester
09. marts 2020 - 11:15 #3
fejl i ovenstående mangler et ikke
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. marts 2020 - 11:20 #4
Hvilken mail-udbyder henter du post fra - er det Google, Microsoft, firma eller noget helt fjerde?

Nederst i Outlook er der en statusmelding, f.eks. om Outlook er forbundet til Exchange og om alle mapper er opdateret - evt. også hvornår det sidst er sket?
Avatar billede hagbartm Seniormester
09. marts 2020 - 11:23 #5
jeg henter fra microsoft  jeg kan ikke se nogen statusmelding
Avatar billede hagbartm Seniormester
09. marts 2020 - 11:28 #6
der er et ikon midt på siden hvor der står du er helt opdateret
Avatar billede hagbartm Seniormester
09. marts 2020 - 11:52 #7
jeg har lige fået en uønsket mail så måske virker det lidt igen,men nu ved jeg ikke rigtig hvordan jeg slutter af her er noget med point eller,hjælp ønskes.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. marts 2020 - 11:58 #8
Hvis du både kan se uønsket post og den melder "Alle mapper opdateret", så burde det fungere.

Pointsystemet benyttes ikke længere på Eksperten, så du markerer bare det svar, du mener løste problemet.