Avatar billede Thomas Praktikant
11. marts 2020 - 11:01 Der er 10 kommentarer

Billig hjemmeside med eget domæne

Hej Alle
Jeg syntes det er en jungle, at finde en billig hjemmeside, hvor jeg kan bruge et domæne jeg har.
Jeg håber at der herinde, måske er nogen der ved noget om dette. Jeg har også behov for, at kunne etablere en webshop. Denne webshop skal ikke være kæmpe, så der skal helst være mulighed, for at vælge nogle forskellige mellem nogle forskellige typer, og ved jo også godt det ikke er gratis.

Håber på nogle valgmuligheder.
På forhånd tak
MvH
Thomas Alrø
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2020 - 11:27 #1
Du må nok forklare dig lidt bedre her. Der er masser af gratis CMS-system der du kan lave hjemmesider.

Mener du at du vil betale andre for det?
Mener du et billigt webhotel?
Eller hvad mener du?
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2020 - 11:31 #2
Går du in på f ex unoeuro.com kan du få det for 20 kr pr måned. Så tilkommer et domæne som koster ca et par hundrede om året afhængigt af hvilket topdomæne du vil have. Det er bareat klikke sig frem så får du den hjælp du behøver.

Der findes mange andre webhoteller der har og kan det samme til ca samme pris.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2020 - 11:41 #3
unoeuro har skiftet navn forleden https://www.simply.com/dk/
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2020 - 11:44 #4
#3
Det har det skisme også. Har unoeuro og har ikke hört om det :-D
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2020 - 11:53 #5
jeg ved det også kun, fordi jeg tilfældigvis skulle ind på deres site og pille ved et domæne.. ;)
Avatar billede tomsommer Juniormester
11. marts 2020 - 12:06 #6
Besynderligt, det er ellers sendt en mail til samtlige kunder :(
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2020 - 12:13 #7
#6
Arbejder du på unoeuro/simply?

Så nu at jeg havde fået mail i mandags, men ikke noget jeg havde bidt märke i.
11. marts 2020 - 13:21 #8
Hej Thomas
Som der også er blevet spurgt efter, hvad er det så helt nøjagtig du gerne vil? Søger du en billig måde, hvor du kan lave din egen webshop - altså et 'gør-det-selv'-projekt, eller søger du en som kan lave din webshop?

Jeg giver gerne et bud på opgaven, hvis du sender lidt mere information om dine krav og ønsker. :-)

https://www.dbnweb.dk/
Avatar billede Thomas Praktikant
11. marts 2020 - 18:58 #9
Hej
Jeg vil gerne prøve, om jeg kan uddybe mit spørgsmål lidt mere. Sagen er den, at min bedre halvdel har en lille privat "hobby virksomhed", og har i den forbindelse købt et domænenavn, som hun vil bruge da det er navnet på virksomheden.
Så det hun/vi ønsker er, en webside med en webshop. Jeg ved ikke om det er, et webhotel jeg søger, men jeg søger et sted hvor jeg "kun" skal vedligeholde hjemmesiden, og ikke den platform den ligger på. Vi ønsker at betale et max på omkring 100kr. mdr.

Håber det giver mening, og svare på de stillede spørgsmål

Vh
Thomas
Avatar billede acore Ekspert
11. marts 2020 - 22:07 #10
Det,der koster for en webshop, er ikke hostingen, men betalingsløsningen. Hvis du googler "billig webshop", så finder du dem. Tror det koster fra omkring et par hundrede kroner om måneden.