Avatar billede kek Juniormester
11. marts 2020 - 18:43 Der er 3 kommentarer

Fjernbetjenings app IOS til nyt Panasonic TV

Jeg købte i november måned sidste år et nyt Panasonic TV i Power TX55GX525E. Jeg har sidenhen ledt efter en fjernbetjenings app til iOS, dog uden held. Er der nogen som kan smide et link til en app der virker?
Avatar billede INK Ekspert
11. marts 2020 - 20:05 #1
Avatar billede kek Juniormester
11. marts 2020 - 20:28 #2
Min model er ikke nævnt i oversigten, og kan ikke søges frem via ovenstående link.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. marts 2020 - 09:49 #3
er på philips tv, så ikke testet, men prøv Panamote: Remote Panasonic TV
Der laves ikke app til de enkelte tv, men til en serie af tv fra firma - her deres Smart TV.