Avatar billede 1Dorte Guru
19. marts 2020 - 16:20 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Finde symbolet flueben

Hej.
Jeg vil gerne lave et flueben i word.
Jeg går ud fra, at jeg skal vælge "indsæt" og "symbol".
Men jeg kan ikke finde det. Er der nogen, som ved, hvilke "undersæt", jeg kan finde det under?

Mvh. Dorte
Avatar billede Jan K Ekspert
19. marts 2020 - 16:45 #1
Indsæt - Symbol - Skit til tegnsættet Windings - nederste række.
Avatar billede perwolf Forsker
19. marts 2020 - 16:59 #2
Skriv 2713 og dobbeltklik på tallet, så det bliver markeret. Tast herefter tastaturgenvejen win+x.
Har læst løsningen her: https://www.alt-codes.net/check-mark-symbols.php, men har ikke testet det 😉
Avatar billede perwolf Forsker
19. marts 2020 - 17:01 #3
Sorry, det er Alt+X
Avatar billede 1Dorte Guru
19. marts 2020 - 17:13 #4
2 fine løsninger. TAK.