Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 17:24 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Min mobil vil ikke oprette forbindelse til WIFI

Hej med jer.... Jeg har et meget stort problem med min Samsung Galaxy note 10 +... Jeg købte den i november og lige siden jeg købte den har der været problemer med oprettelse af forbindelse til WIFI. Både hjemme hos mig selv og hjemme hos min kæreste. Jeg har haft den til rep... men de kunne ikke finde nogen fejl på telefonen... Problemet er at den enten 1. ikke kan finde netværket. 2. kan finde netværk, men vil ikke logge på... (der står forbinder, men så stopper den) 3. Opretter forbindelse, men er maks på i en time, hvorefter den hopper af igen. Der er ingen problemer med andre mobiler, computere, tablets eller playstation. problemet er der både når jeg er alene i huset / lejligheden og når alle er hjemme. Jeg har selv en helt normal lille router og min kæreste har sådan en kæmpe en (accespoint) med mange ledninger... Det er altså mobilen, der er noget galt med. Jeg har prøvet at "glemme" netværket. Jeg har prøvet at resætte den til fabriksindstillinger. Jeg har prøvet at genstarte router og mobil... Jeg har søgt meget på nettet, til ingen nytte. Jeg har været inde og sige at jeg har tillid til netværket... HJÆLP!!!
Avatar billede nopsen Ekspert
20. marts 2020 - 18:27 #1
du har nogen gamle spørgsmål kørende, hvor du ikke har reageret på den hjælp folk har givet dig

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/203387?last=957702
Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 19:13 #2
Mener du dem for 4 år siden eller dem for 8 år siden? Jeg har nok glemt dem. :) jeg får ikke nogen beskeder eller mails om at der er kommentarer herinde. Og jeg har prøvet at slette de gamle opslag i dag, men kan ikke finde ud af det. Jeg tænker stadig er det forbudt at stille et spørgsmål 4 år efter man sidst har lavet et opslag?
Avatar billede nopsen Ekspert
20. marts 2020 - 19:40 #3
prøv at gennemgå dem, når du opretter et spørgsmål, går jeg ud fra du selv holder øje med om der  kommer hjælp, især hvis du har valgt fra at få besked.
altså ligesom her, hvor du netop følger op.
hvis nogen forsøger at hjælpe, og du så ignorerer det og blot forsvinder som for eksempel her
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/989130
så mister folk motivation for at hjælpe.
luk dine gamle spørgsmål ved at tildele en løsning, evt til dig selv hvis ingen andres forslag har hjulpet.
Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 20:23 #4
øhm, har du et svar til, hvordan jeg får min mobil til at virke eller? Det andet kan jeg ikke bruge til så meget. Det 4 år siden jeg sidst har spurgt om noget, så hvis folk sidder og ikke vil hjælpe mig nu, fordi jeg har lavet et opslag for 4 år siden, så tror jeg måske jeg vil finde nogen andre, der faktisk gider hjælpe mig med problem, og som ikke står og bruger tid på at påpege at jeg har et gammel opslag for 4 år siden..
Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 20:25 #5
og det opslag du referer til er fra 2013... du ved godt vi er i 2020 nu ikke?
Avatar billede nopsen Ekspert
20. marts 2020 - 20:36 #6
ja men det er ligemeget, når folk kan se at du har uafsluttede gamle spørgsmål, mister de lysten, og så er det ligemeget om de så er 20 år gamle, det bliver det da kun værre af, det sender et signal om at du er ligeglad.
håber du bedre forstår meningen nu.
Avatar billede nopsen Ekspert
20. marts 2020 - 20:39 #7
og så hjælper det dig bestemt heller ikke at du bliver vrissen i tonen.
Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 20:39 #8
Næ det giver ingen mening for mig at du begynder at spilde min tid, ved at skrive om et opslag, der er 7 år gammelt. Folk kan jo hjælpe, hvis de har lyst. Ellers kan de lade være. Men igen, hvis du ikke har en løsning på mit nuværende problem og kun gider at spilde min tid ved at skrive om flere år gamle opslag.... så synes jeg faktisk at du skal finde noget andet at tage dig til... Prøv Tinder.
Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 20:40 #9
Du må ha en rigtig god dag :) Jeg gider i hvert fald ikke spilde mere af min tid...
Avatar billede nopsen Ekspert
20. marts 2020 - 20:43 #10
det gider vi heller ikke med den opførsel du fremviser.
Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 21:02 #11
Vi?? Dig og din bændelorm?

I må begge ha en fantastisk dag. Så håber jeg bare, der er andre herinde, der ikke hænger i fortiden og faktisk gider at hjælpe mig med min mobil 🙂 i stedet for at have så travlt med, hvad Jeg gjorde for 7 år siden.

For ca 20 år siden stjal jeg en vingummi, tror du jeg skal melde mig selv til politiet?
Avatar billede nopsen Ekspert
20. marts 2020 - 21:18 #12
ja mig og alle dem der droppede dit spørgsmål pga din historik.
Avatar billede TKA Novice
20. marts 2020 - 21:21 #13
Jeg havde engang en iPhone med samme problem for en del år siden. Der smuttede jeg til en reparatør og fik skiftet min antenne, da den var defekt.
Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 23:47 #14
Tobias TAK fordi du giver et seriøst svar jeg kan bruge. Jeg har bare haft den hos mentech og de sagde de ikke kunne finde nogen fejl på mobilen... Men det er jo tydeligt, der er et problem. Jeg kan ikke opdatere min mobil, da det kræver WIFI. Og nu under alt det her corona kan jeg se at den bliver ved med at søge efter netværk, og den er sat til at skulle logge på automatisk, men det gør den ikke. Og når jeg så ber den om at tilslutte, skriver den forbinder - men intet sker...
Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 23:52 #15
Nopsen du og alle dine undersåtter, må have et trist liv, hvis I virkelig dømmer mig for ikke at have svaret på et opslag for 7 år siden. Håber og tvivler på at største delen herinde er lige så smålige som dig. Det sjove er at ham, jeg faktisk ikke fik svaret for 7 år siden godt kan finde ud af at give mig et seriøst svar og hjælp efter 7 år.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. marts 2020 - 00:26 #16
1 gider hjælpe, du har åbenlyst intet fattet.
der kunne ha været 10, hvis din historik havde set anderledes ud.
glæd dig over hjælpen fra denne ene person, og smut ned og få repareret din telefon, der som du beskriver er ramt af wifi problemer pga
"under alt det her corona kan jeg se at den bliver ved med at søge efter netværk"
:-))
Avatar billede missdepp Mester
21. marts 2020 - 00:35 #17
Ja jeg kan se det fordi jeg sidder, der hjemme... Det er sgu da ikke fordi mobilen har fået corona... I guder du er tung at danse med....

Undskyld, men hvis "I" virkelig vælger en fra og ikke vil hjælpe pga at man har glemt et opslag for 7 år siden så er "I" fandme sølle undskyldninger af mennesker..

Måske Grindr er mere stedet for dig. <3
Avatar billede nopsen Ekspert
21. marts 2020 - 00:44 #18
så nu nedgører du den del af befolkningen, fordi du er sur på en henstilling?
fint nok du viser hvordan du gerne vil fremstå, så ingen er i tvivl.
Avatar billede missdepp Mester
21. marts 2020 - 00:52 #19
Hvilken befolkning nedgøre jeg? Ja jeg nedgøre "jer" der vælger ikke at ville hjælpe, fordi man for 7 år siden har glemt et opslag... Kom lige over det. Hvorfor føler du dig så ramt??? Det har jo intet med dig at gøre...

Jeg har både nævnt tinder og grindr, mest fordi jeg tror du har brug for at få lettet trykket. Sådan er det når man bor i sin mors kælder.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. marts 2020 - 01:07 #20
hvorfor bliver du ved med hænge dig i 7 år?
du har langt nyere uafsluttede spørgsmål.
pointen er at din historik viser uafsluttede spørgsmål, hvoraf du i flere helt har ignoreret de mennesker der har prøvet at hjælpe.
det gør at mange springer over da det er dårlig stil, og folk kan se at de spilder deres tid, især når intet er gjort årevis tilbage.
jeg kom med en henstilling, men det kunne du ikke tåle og prøver at komme med personlige fornærmelser, uden du ved hvem du taler med.
det er for barnligt niveau, så slutter her.
go aften :-)
Avatar billede missdepp Mester
21. marts 2020 - 01:14 #21
Det er dig der er barnlig og det nyeste uafsluttede er 4 år gammelt. Giv mig da lige en chance... Jeg får som sagt ingen beskeder om at nogen har kommenteret på mit opslag.. Og jeg har faktisk et liv så sidder ikke ved computeren og venter hele dagen. Jeg kan stadig ikke se, hvorfor du går så meget op i det. Hjælp eller gå væk... Helt ærligt.. Du kender heller ikke mig. Så du kan da ikke sige at jeg har ignoreret folk. Jeg har glemt mine opslag.. Ja det kan faktisk ske...
Avatar billede missdepp Mester
21. marts 2020 - 01:19 #22
Tænk at angribe et andet menneske på den måde, fordi de for 4 år siden lavede et opslag. Jeg er faktisk ret rystet. Troede at man kunne få lidt hjælp, da jeg har prøvet alt andet... Men nej så heller bare angribe for noget 4 år siden. Jeg kan jo ikke sige de er løst, når jeg ikke fik løst tingene her. Man burde kunne slette dem, men det kan man åbenbart ikke. Og derfor skal man angribes af en eller anden, der tror han er høvding for hele hjemmesiden... hold da fast... Tak for kaffe
Avatar billede missdepp Mester
22. marts 2020 - 19:01 #23
Jeg har nu afleveret min mobil til rep... Jeg har forklaret dem problematikken og nævnt at det muligvis er antennen i mobilen, der er noget galt med. Nu må vi se, hvad der sker
Avatar billede missdepp Mester
24. marts 2020 - 18:58 #24
I går skrev Elgiganten at min mobil var klar til afhentning. Jeg undrer mig lidt, da der kun er gået et døgn siden jeg afleverede den. Da jeg kommer derhen siger de " ja vi har testet din telefon og fandt ingen fejl på den" Jeg små griner lidt og siger at det meget muligt, men den virker altså ikke. Jeg forklarer medarbejderen problematikken igen igen, han kan godt se at det ikke er optimalt. Jeg nævner selv om det muligvis kunne være antennen i mobilen, der ikke virkede ordenligt, da der også er problemer med mit trådløse headset. Men den låne telefon jeg har fra dem virker helt fint, både på WIFI og med mit headset. Så det jo ikke nettet, der er noget galt med. Han valgte at lytte og sende den til rep... Nu må vi se....
Avatar billede missdepp Mester
03. april 2020 - 00:02 #25
Der er ikke kommet nogen løsning