Avatar billede Vand1mand Novice
22. marts 2020 - 07:19 Der er 4 kommentarer

Outlook

Hej...

Jeg oplever lidt problemer med mit Outlook, nå jeg vil Indkalde til et teams møde i min Outlook og trykker på teams knappen for at lave linket, skriver Outlook “kunne ikke planlægge mødet “ er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at få det til at virke.

På forhånd tak
Avatar billede supportsiden Professor
24. marts 2020 - 15:35 #1
Tjek at Microsoft Teams Meeting Add-in for MS Office er indlæst og at det ikke er deaktiveret
Avatar billede Vand1mand Novice
24. marts 2020 - 20:30 #2
Den er aktiv, og jeg har kontrolleret at jeg er logget ind på samme Microsoft konto.
Det er mærkeligt at den skriver den ikke kan planlægge mit møde, prøv igen senere.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2020 - 09:54 #3
laver du et nyt element, eller står du i kalenderen, vælger et tidspunkt og trykker der på teams-knappen?
For mig virker det nemlig ikke med "ny teams-møde" når jeg står i indbakken...
Avatar billede Vand1mand Novice
25. marts 2020 - 10:08 #4
Det er nå jeg stå i kalenderen, også selv om jeg åbent kalenderen eller åbner en tid i kalenderen og trykker på linket, det virker som om den mangler en connection til programmet