Avatar billede HansLauridsen Novice
24. marts 2020 - 12:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kabelforbindelse i en WiFi Extender

Hej. Jeg har en WiFi Extender fra Netgear, som jeg har fået sat op og den fungere som WiFi Extender. Men hvis jeg sætter netværkskabel i den og forbinder med min stationære computer, kan jeg ikke videreføre netværket.
Er der nogen der har en løsning på det?
Det er en Netgear AC1200 dual band Extender, som jeg har
På forhånd tak 😀
Avatar billede INK Ekspert
24. marts 2020 - 14:54 #1
Blinker det gule og grønne lys når kablet er sat i? Har du prøvet med et andet kabel?
Har du forsøgt at køre fejlfindingsværktøjet på din pc mens det er forbundet?
Avatar billede HansLauridsen Novice
24. marts 2020 - 15:36 #2
Den lyser fast grøn i lampen for strøm og netværksforbindelse og der er lys i computer en, der hvor kablet sættes ind. Så den har registreret, at der er noget i. Men det er ikke muligt, at oprette forbindelse til internettet.  Fejlfindingsværktøjet gav ikke noget brugbart.
Avatar billede Tonni Novice
19. maj 2020 - 07:01 #3
Jeg mener da ikke du kan bruge en WiFi extender når du bruger banker forbindelse hvordan skulle det kunne virke,bare spørgsmål har selv prøvet det samme uden succes
Avatar billede Tonni Novice
19. maj 2020 - 07:02 #4
Kablet forbindelse skulle der stå