Avatar billede jcr18 Professor
24. marts 2020 - 21:48 Der er 5 kommentarer

pause mellem casting

Vi er begyndt at få et mega træls problem efter at vi har skiftet mobiludbyderen ud fra fullrate til CBB. Problemet består i at der midt i en udsendelse som bliver castet via mobil, kommer den her runde pausepil som bare snurrer rundt uden at der sker noget som hest, altså udsendelsen går i princippet på pause. Dette sker adskillige gange i samme udsendelse. I går skete det da vi så noget via netflex, i dag på Dplay. Er der nogen der kan tippe mig hvilken fejlsøgning jeg skal benytte.
Avatar billede ebea Ekspert
24. marts 2020 - 22:37 #1
Det tyder på, at dækningen i dit område fra CBB som benytter enten Telenor eller Telia's sendemaster, ikke er med samme dækningsomfang som TDC leverede gennem Fullrate.
Så kontakt CBB og forelæg dem problemet.
Avatar billede jcr18 Professor
24. marts 2020 - 23:58 #2
Ja det er desværre også min mistanke, men jeg prøver at lige at se om der dukker andre svar op inden jeg kontakter dem.
Avatar billede jcr18 Professor
25. marts 2020 - 00:08 #3
Skal lige nævnes at vi får internet via stofa fibernet og at vores casting foregår via wirefire.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2020 - 15:19 #4
hvis det er sket de seneste 14 dage, så kan det være softa, der er overbelastet, og ikke har opreguleret forbindelser videre. 'Alle' er hjemme og caster, så belastningen er langt større end normalt.
Avatar billede jcr18 Professor
19. april 2020 - 13:57 #5
Holder fortsat øje med udviklingen, derfor ingen tilbagemelding endnu.