Avatar billede HadstenQ Novice
30. marts 2020 - 13:59 Der er 1 kommentar

Hvordan slet jeg de printere jeg har haft logget på med i Ax oversigten?

Hver gang jeg tænder min privat pc tildeles min privat printer et genvejsnummer i de muligheder jeg kan vælge imellem i Axapta til print (og så mange andre programmer for så vidt.)
Axapta ligger på virksomhedens server og altså ikke på min pc. Og jeg er dermed på et fjernskrivebord.
Men nu er det som om at den ikke kan rumme flere printere i hukommelsen - den nyeste kommer i hvert fald ikke frem i Axapta - men helt fint i øvrige programmer.
Er der nogen der kan komme med et løsningsforslag, for alternativt skal jeg under enheder og printere vælge den med det nyeste nummer hver gang jeg logger på og det er lidt omstændigt.
Avatar billede Christen Juniormester
10. september 2020 - 11:14 #1
Jeg tror ikke du skal tale med en AX ekspert her. Men snarere en infratrukturmand.