Avatar billede CINDY Novice
31. marts 2020 - 19:34 Der er 9 kommentarer

OFFICE COMPUTER WINDOW S 8 INGEN LYD

LYDEN ER HOLDT OP MED AT VIRKE.......... HAR EXTERN HØJTALER ....INGEN  LYD  FRA DEM HELLER.....................HJÆLP
Avatar billede nopsen Ekspert
31. marts 2020 - 19:38 #1
og din caps lock har også sat sig fast..
Avatar billede CINDY Novice
31. marts 2020 - 19:48 #2
NEJ..........nej
Avatar billede milter Ekspert
31. marts 2020 - 19:55 #3
#2.

nopsen mener nok, at der ikke er nogen grund til at råbe, og at det kunne hjælpe os gevaldigt, hvis du gav os lidt flere brugbare oplysninger om din computer, hvordan problemet er opstået og hvad, du måske har prøvet :-)
Avatar billede Slater Ekspert
31. marts 2020 - 19:56 #4
Det er ikke meget information. Har du selv prøvet alle de åbenlyse ting?

Har du tjekket at ledningerne sidder i? At højttalerne også har strøm? At lyden er skruet op og ikke mutet i Windows?
Har du prøvet at teste højttalerne med en anden enhed? Hvis de sidder til med minijack, kan mange mobiltelefoner og tablets f.eks. også bruges til det.

Du siger de er holdt op med at virke - er det sket pludseligt? Er der sket andet i den forbindelse? Har du ændret noget andet?
Avatar billede CINDY Novice
31. marts 2020 - 20:10 #5
MEN  ............w  er lidt  sej -----  ( sticky )  ----men det er skete flere  dage efter lyden er holdt op
maybe some liquid spilt yesterday.............
Avatar billede CINDY Novice
31. marts 2020 - 20:24 #6
jeg har tjekket alle ledninger.......ekstern  højtaler virker med et andet enhed..... ar ikke ændret noget........ skete da jeg tændt for  computeren  om morgen,  efter havde lukket den nede på normal vis aften før.
skete pludslig  har  ikke ændret  noget  som helst.................
Avatar billede ErikHg Ekspert
31. marts 2020 - 20:54 #7
Prøv eventuelt at "rulle" Windows tilbage til et gendannelsespunkt før problemet opstod.
Avatar billede CINDY Novice
31. marts 2020 - 21:30 #8
hvordan i alverden kan mand gøre det ???+  jeg er ikke en nørd,  men gamle pensionist.......... har ikke forstand på  computer science.
Avatar billede CINDY Novice
31. marts 2020 - 21:32 #9
ooooooopps.    tror jeg skrev i det forkert felt............... om igen.............hvordan i alverden gøre jeg det ??  har ikke forstand på computer science.......... er en gammel  folkepensionist..........................