Avatar billede Dorte Mester
01. april 2020 - 15:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hente celle A1 fra forskellige ark til et samleark

Har flere ark med forskellige arknavne defineret som 4 tal (f.eks 3100, 4580, 6600).
I et ark med navnet Samleark, vil jeg gerne i kolonne A kunne skrive navnene på de andre ark (f.eks 3100), og så hentes værdien i celle A1 på ark 3100 til Samleark kolonne B.
Hvordan ser den formel ud, som skal laves på Samleark kolonne B ? (Den skal kigge på værdien i kolonne A, for at finde ud af hvilket ark den skal hente værdien i celle A1 fra)
Håber nogen kan hjælpe med det :-)
Avatar billede Juul Forsker
01. april 2020 - 15:33 #1
=INDIREKTE("'"&A1&"'!A1")
Avatar billede Dorte Mester
01. april 2020 - 15:49 #2
Tusind tak - det virker bare :-)