Avatar billede 1Dorte Guru
02. april 2020 - 19:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre det viste navn, som e-mail-modtagere kan se via Gmail-appen

Jeg har opsat en IMAP mail i min Gmail app på min android telefon.
Kan jeg selv bestemme, hvilket afsendernavn, jeg har, når en anden modtager en mail fra mig via Gmail app'en?

Hvis ja - hvordan?
Avatar billede 1Dorte Guru
18. maj 2020 - 13:43 #1
Da ingen har svaret, er det nok ikke muligt.
Avatar billede Eviemay Novice
19. maj 2020 - 16:50 #2
Du kan ændre dit gmail-navn i indstillingerne, men jeg tror, du kan gøre det permanent (uden en mulighed for at gøre det anderledes for forskellige modtagere)
Avatar billede 1Dorte Guru
19. maj 2020 - 16:58 #3
Hej Eviemay
Tak, jeg ved, at man kan ændre sit navn på sin google-konto, men det vil jeg ikke. Det er ikke en google-mail. Jeg har flere mails, og vil kun ændre afsenderinfo på en af dem.