Avatar billede cbedb Mester
06. april 2020 - 14:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med google chrome

Chrome er begyndt at være flere minnitter om at åbne en side, jeg kan ikke opdatere den og heller ikke afinstallere den.  Hvad gør jeg?
Avatar billede KHN Guru
06. april 2020 - 14:33 #1
Har du prøvet at fjerne Google Chrome med revouninstall? Hvis ikke kan du hente den portable udgave her:
https://www.revouninstaller.com/start-freeware-download-portable
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2020 - 16:15 #2
Problemet kan være du har forekomster af den kørende i baggrunden når du forsøger at fjerne den. Gå i joblisten og se om dette er tilfældet. Du kan højreklikke på det derinde og vælge afslut program.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2020 - 16:16 #3
Enig i at fjerne med Revo Uninstaller. Jeg bruger free udgaven Du kan evt hente med Edge https://www.revouninstaller.com/start-freeware-download
Avatar billede claes57 Ekspert
06. april 2020 - 18:00 #4
FØR DU SLETTER:
1) hent den nye Edge fra Microsoft på https://www.microsoft.com/en-us/edge?icid=SMC-IA-4501095
2) installér, og lad den gafle data fra chrome
3) genstart, og fjern chrome
4) sæt edge til primær browser - det er en chrome-motor (microsoft har droppet selv at lave browser, så de har valgt at 'dele data' med google) - hent dansk sprog til den, og det kører.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2020 - 09:39 #5
#4 Den kører nemlig claes57. Har ventet på lige den version. Har den som supplement til Firefox :-)