Avatar billede ranni Forsker
06. april 2020 - 15:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SWF til MP4

Hej.
Jeg laver en del fotoalbums, der kun kan gemmes som SWF.
Jeg bruger så Recool Convert.
Indtil i dag intet problem  , m e n  nu:
PopUp    mangler 188087.msi og windows installer forbereder inst.
Der sker så ikke , installer forbereder . . og forbereder . . der sker ikke mere før end jeg tvangs lukker Recool Converter.
Jeg har afinstl og geninstl Recool.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. april 2020 - 18:27 #1
så det er omvendt? du har mp4, og vil bruge swf?
Avatar billede ranni Forsker
06. april 2020 - 19:23 #2
Windows 10
Hej Claes (igen)
Nej !! Jeg skal have mine SWF converteret til MP4.
Windows Player kniber jo med at behandle/kende SWF, og ikke mange tør hente GOM Player (der kan man ellers selv blade frem/tilbage)
Hidtil har jeg uden problemer converteret med Recool conv.
Nu er jeg så pludselig kommet i problemer.
Jeg har søgt andre converterer, men deres trial vil end ikke kende de SWF , som Recool hidtil har behandlet uden problemer.
Jeg har søgt 188087.msi på nettet, men ender med download kun til Win 8.1??
Avatar billede Slater Ekspert
06. april 2020 - 19:40 #3
Hvor har du fundet noget om den msi-fil?

Når jeg søger på den, findes den overhovedet ikke:
https://www.google.com/search?q="188087.msi"

Der linkes direkte tilbage til denne tråd. Det er det eneste sted den er nævnt.
Avatar billede ranni Forsker
06. april 2020 - 20:12 #4
https://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=8483
Nævner noget om 188087 i indledning, men der kun download Win 8.1
Avatar billede ranni Forsker
06. april 2020 - 20:50 #5
I joblisten blander et andet program sig
ffmpeg video converter ?????
Det er ikke et program, jeg kan finde i mine programmer
Avatar billede ranni Forsker
07. april 2020 - 15:05 #6
Jeg fandt nogle mapper i mine dokumenter med FFMPEG video.
Jeg slettede dem, men  1 mappe med Bin mappe kunne jeg ikke slette ??
Jeg brugte Recuva til at slette mine 2 Recool convertere, 4 mapper kunne kun slettes ved genstart.
Ved genstartet kunne jeg så få lov at slette de sidste 2 FFMPEG !!!
Jeg geninstl. så Recool  . . . NU FUNGERER SWF til MP4 IGEN ?????????

ranni Forsker ??? Ja !! hvad skete der ???
Er det en Windows Update der er på spil igen ???
Jeg har før oplevet problemer med nogle programmer efter en Update.
Avatar billede falster Ekspert
07. april 2020 - 15:07 #7
Recool Convert anvender (uden tvivl) open source FFmpeg-frameworket.

https://www.ffmpeg.org/about.html

Det tror jeg, at du kan se i programmappen "Encoder".

Hvis du har prøvet at geninstallere Recool Convert o.l., kan du prøve at downloade de nyeste eksekverbare filer ffmpeg.exe og ffmpeg-webm.exe fra ovennævnte hjemmeside. Og så lægge dem i "Encoder" i stedet for de gamle.

Jeg har ikke selv prøvet og jeg aner ikke, om det hjælper.

Held og lykke.
Avatar billede falster Ekspert
07. april 2020 - 15:09 #8
Som det nok kan forstås havde jeg ikke læst dit seneste, da jeg skrev mit.

Godt klaret :-)