Avatar billede 450025 Ekspert
07. april 2020 - 15:51 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Tekst og størrelse kan det låses.

Jeg har Word 2016 som jeg installerte på en ny computer det fungere utmerket jeg bruker tekst Comic Sans MS – størrelse 12 til vanlig.
Hvordan kan jeg låse dette så jeg også i fremtidige kan bruke samme oppsett.
Nå endre det seg til Cahbri Brød 11 når jeg skriv igjen -  er der noen som har en løsning så jeg kan bruke bare denne Comic Sans MS.
Jeg bruker Gmail der er den låst så hvorfor ikke i Word. Takk for hjelpen om noen stiller opp.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. april 2020 - 16:14 #2
Avatar billede 450025 Ekspert
07. april 2020 - 16:22 #3
Takk begge 2 skal sjekke i morgen husk jeg er 6 timer før Dere men Takk så langt
Arne.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. april 2020 - 16:25 #4
Det er samme siden 2003 til nu.
https://ibb.co/mq16LQV
Avatar billede 450025 Ekspert
07. april 2020 - 16:49 #5
Jeg kunne så klart ikke vente til i morgen - jeg vil så Gjerne Takke Dere begge 2
oppgaven er nå løst - men corona19 er ikke løst - her på Øen er alt stengt nå rent stusselig å der er opprettet unntakstilstand også her - Håper Dere begge går klar vi har ingen og miste ha en fin dag videre begge 2. Arne.