Avatar billede az_og-1604 Novice
13. april 2020 - 22:47 Der er 2 kommentarer

Kan ikke indlæse hjemmeside

Hej eksperter

Jeg har et problem. Jeg kan ikke komme på nettet vha. hotspot på mit Samsung smart tv. I internetindstillinger bliver min Sonymobil genkendt, og der står at internettet fungerer korrekt. Men jeg kan fx ikke gå på Google. Gør jeg det, popper et vindue op med gul adverselstrekant hvor der står 'Server ikke fundet. Kontroller netværksindstillinger' m.m. Hvad skyldes det? Er det min leverandør Oister det er galt med? Jeg har også prøvet at ændre DSN til manuelt 8844 eller 8888. Men ingen effekt. Mit tv er fra 7-serien 2012 (jeg har ikke tidligere brugt tv'et til at gå på nettet med).

/Søren
Avatar billede supportsiden Professor
14. april 2020 - 08:47 #1
Virker internet adgang via HotSpot hvis du prøver fra en anden enhed, f.eks. en anden mobil ?
Avatar billede az_og-1604 Novice
14. april 2020 - 09:40 #2
Tak for svar. Det har jeg ikke prøvet, men det vil jeg.
Mvh. Søren