Avatar billede Peter Seeberg Praktikant
15. april 2020 - 09:32 Der er 3 kommentarer

Baggrundsbillede

Hej
Kan fint skifte baggrundsbillede, men det forsvinder efter 1 sek.
Enten bliver skærmen bare helt hvid eller helt sort.
Startede efter en anden (min chef ) havde logget på med egen kode.
Har efterfølgende prøvet alt muligt med indstillinger i kontrolpanel -
såsom ændre farve skifte kontrast mellem lys og mørk.
Ændre gennemsigtighed - o.s.v

Mvh. Peter Seeberg
Avatar billede poko1 Ekspert
15. april 2020 - 09:42 #1
Er du selv logget på som Administrator?
Gå i indstillinger Konti og se  om Microsoft kræver din opmærksomhed.
Avatar billede bsn Forsker
15. april 2020 - 16:52 #2
Hvilket system kører du...
Avatar billede poko1 Ekspert
15. april 2020 - 17:07 #3
Hvis du kører Windows10 og din  chef ikke skal Have yderligere adgang!
Så prøv i søg at skrive netplwiz tryk ok og se om der er oplyslnger om vedkommende
er registreret der så marker kontoen og vælg fjern!