Avatar billede Noah_RC Juniormester
15. april 2020 - 10:46 Der er 3 kommentarer

PC slukker, men starter ikke igen

Hej alle sammen. Jeg har en computer og den har et par gange slukket uden rigtig at slukke. Skærmet mister forbindelse og alle stemmer fra YouTuben og vennerne forsvinder egentlig bare. De andre gange har jeg kunne tænde den igen, men nu kan jeg ikke. Min powerbutton på kabinettet lyser heller ikke når jeg starter den op som den normalt gør. Det jeg syntes er underligt er at fans kører, motherboard lyser og GPU kører. Hvad kan det være?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. april 2020 - 10:51 #1
Prøv at tage alt strøm fra  hol tænd/sluk kknappen inde i 30 sec.
Genmonter strømkabel og prøv igen.
Avatar billede Noah_RC Juniormester
15. april 2020 - 10:55 #2
Poko1 nu kommer der endnu en sjov ting. Tænd/sluk knappen virker ikke når den er i denne 'state' hvor den ikke vil fungere. Den lyser ikke og den fungere bare ikke.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. april 2020 - 11:15 #3
Er det en forklaring på når du har fjernet Strømkablet eller i det hele taget?
Dette trick med 30 sec uden strøm Aflader bundkort og Elektrolytter der eventuelt holder på Passivtilstand!