Avatar billede Slettet bruger
16. april 2020 - 20:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth udfald mellem PC og Radio

Når jeg sætter min PC til at spille over radioens Bluetooth, starter det fint op.
Men lidt efer kommer der et mindre udfald og så kører det igen osv.
I enhedshåndtering står der, at enheden kører korrekt, og at den har den bedste driver. På mine hovedtelefoner, er der aldrig udfald. Hvad kan årsagen være? Den kører på strøm fra nettet.
Asus Notebook E502S
Windows 10 64gb
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2020 - 20:12 #1
Ps. afstanden mellem PC og radio (Yahama) er ca. 2.5m.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2020 - 20:22 #2
det er udfald pga cache-lager, der lige flyder over. Den ene enhed har fx lager til 5 sekunder, og den anden er på 3. Når de lige justerer indbyrdes, så har radio ikke tid til også at sende lyd til dig.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2020 - 20:25 #3
Tak for hurtigt svar. Desværre forstår jeg det ikke. Kan der gøre noget?
Det sker feks. når der kun spilles musik, eller der er lyd fra en video.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2020 - 20:29 #4
Kommer i tanke om, at det må være et lager for hukommelse.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2020 - 20:35 #5
du kan måske prøve at nedsætte lyd-kvaliteten og se, om der går længere tid før udfald, typisk, så har din pc for travlt med at afspille til også at sende
Avatar billede milter Ekspert
16. april 2020 - 20:46 #6
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2020 - 21:27 #7
#6
Efter at have læst artiklen fra dit link, slog jeg bluetooth fra på min mobil telefon, som står i en holder kun 35 cm fra radioen. Siden har der ikke været udfald.

I skal begge have mange tak for jeres indlæg, fra mig og Mozart 😊
Avatar billede milter Ekspert
16. april 2020 - 21:49 #8
Velbekomme :-)