Avatar billede Carlo Juniormester
17. april 2020 - 13:11 Der er 3 kommentarer

Reference til formular i en overformular

Jeg har en formular Hovedmenu som indeholder en række formularer. Bl.a. en formular som hedder Kampe top, hvor en række i fodbold vælges (feltet Række)

Dette valg anvendes (når det det virker) i en query som afgrænses til [forms].[Hovedmenu].[Række] (har også prøvet [forms].[Kampe top].[Række]) men dette virker ikke. Jeg overser et eller andet banalt!  På forhånd tak
Avatar billede terry Ekspert
17. april 2020 - 13:34 #1
to reference the main form FROM as sub form you use ME.PARENT....

Are you finished with a previous quetsion of yours?
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1025730
Avatar billede Carlo Juniormester
19. april 2020 - 00:52 #2
Could you help with telling whats wrong here. I want to put the below in a query

[me].[parent]![hovedmenu]![Forms].[Kampene top].[Text42]

I have now the other question from 2018
Avatar billede terry Ekspert
19. april 2020 - 10:26 #3
Could the problem be similar to the ious one you had ?
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1032194

Where are you using the query?
Maybe it worul be easier for me to take a look at the dB??
ekspertenATsanthell.dk
AT= @