Avatar billede hrGabs Novice
20. april 2020 - 21:00 Der er 2 kommentarer

Se flere på livemøde i teams

Som sikkert mange andre sidder jeg og skal arbejde i Microsoft teams, når jeg skal undervise eleverne.Jeg er dog temmelig udfordret på ikke at kunne se mere end 4 elever af gangen under en samtale, selvom hele klassen er med. Jeg har tidligere brugt Zoom, hvor man kunne se hele klassen i et stort Galleri. Er der nogen som ved hvordan man kan det iTeams?
Avatar billede supportsiden Professor
20. april 2020 - 22:02 #1
https://microsoftteams.uservoice.com/forums/555103-public/suggestions/17010055-show-video-for-all-people-in-video-meeting

Havde selv Teams møde her til morgen med 9 deltagere vist - men vi er muligvis beta-testere
21. april 2020 - 09:17 #2
Microsoft har annonceret en hel del ændringer i Teams - bl.a. øgning af antallet af deltagere.
Det jeg har læst om bliver rullet ud fra midt april og hen over maj måned. Så hvornår det "rammer" din PC afhænger af hvordan jeres system er sat op (f.eks. kan administrator "sinke" visse opdateringer. Det kan være fordi de ikke har ressourcer til en masse supportkald).
Jeg kan ikke lige finde beskeden om antal deltagere men jeg mener at det kun øges til 9 personer.
Nogle har anbefalet jitsi.org som et sikkerheds forsvarligt alternativt. Der kan være flere med.

Med venlig hilsen
Birthe Lauridsen