Avatar billede Squeezy Juniormester
21. april 2020 - 14:18 Der er 1 kommentar

Min mikrofon lyd justere selv lyden

Når jeg sidder og snakker med min AT2020 Usb mikrofon skruer den op af sig selv og hvis jeg ikke holder øje i 5 minutter ender den pludselig på 100 hvorefter jeg earraper dem jeg snakker med. Normalt ligger jeg den på 55 hvor den lyder fint.
Jeg har allered forsøgt på google hvor der står det har med mit Skype at gøre at den skruer op af sig selv og at det kunne fixes ved at slå "Tillad programmer, at overtage eksklusiv styring af enheden" fra , men selv efter jeg har slået den fra gør min mikrofon det stadig.

Jeg prøver derfor nu lykken herinde :)
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2020 - 20:11 #1
Lige udmiddelbart ser det ud til at der ikke findes driver som er nyere til din mikrofon. Og dette mikrofon er ikke videre udviklet i længere tid.

Har du prøvet at se dette fra Optagelse opsætning?

Eksempel kan du højreklikke lyd ikon ved system ikonet ved højre hjørne.
1. Udvide ved at hvile på Højtaler og videre ind i opsætning.
2. Tryk på Avanceret opsætning.
3. Skift fanebladet til Optagelse.
4. Find din mikrofon og se om du kan lave ændringer ved opsætning der.

Synes, at det er bedre kan betale sig af skaffe nyere udgave som har fuld understøttelse fra udviklerne.