Avatar billede Lanter5020 Praktikant
21. april 2020 - 15:04 Der er 2 kommentarer

MIN STEAM ACCOUNT ER BLEVET HACKET

Hej
Jeg står dsv i denne situation at min Steam Account er blevet hacket. Jeg kommer så ind på denne side, som steam fører mig til https://help.steampowered.com/da/wizard/HelpWithAccountStolen
Jeg har tjekket både trin 1 og 2, og er faktisk nu klar til at gendanne min account. De beder mig så om, at jeg skal indtaste e-mail eller telefonnummer. Der er ikke nogle accounts der matcher dem. De beder mig så om at prøve med mit navn på steam, og der er intet resultat... Hvad gør jeg, da steam ikke kan genkende min email, telefonmummer eller brugernavn på steam?
Jeg vil blive rigtigt taknemmelig hvis der er nogen der ude som kan hjælpe mig.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2020 - 15:16 #1
Her ikke forstand på emnet, men har fundet noget på YT der måske kan løse dit problem:

https://www.youtube.com/watch?v=Cq0GfIL3egU
Avatar billede garrett Seniormester
22. april 2020 - 08:13 #2
Du bliver nok nødt til at oprette en support-ticket hos Steam for at få den igen, når du så har fået adgang til den, så sørg for pokker nu for at få slået 2-factor authentication til så det ikke ser igen.