Avatar billede theappledude Juniormester
22. april 2020 - 13:31 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Google My business, hvem skal man have fat i.

Hej, jeg ønsker at oprette en Google My Business til min webshop. Troede egenligt at værktøjet var mest velegnet til fysiske foretninger, men kan se at mange Webshops også har en.

Nogen der har links til videoer, artikler, guides eller andet, med en god og grundig vejledning?
Evt. også bud på virksomheder/bureauer der kan opsætte dette.
Avatar billede INK Ekspert
22. april 2020 - 13:41 #1
Avatar billede theappledude Juniormester
27. april 2020 - 11:15 #2
Tak for svar ink, jeg nød godt af dit link. Derudover læste jeg på https://googleadsekspert.dk - og er stille og roligt begyndt at gå igang med GoogleMyBusiness.

Til dem der er interesserede, anbefaler jeg kraftigt at man selv opretter en GoogleMyBusiness - at betale penge for en så hurtigt overstået opgave, er dumt :)
Det fandt jeg hurtigt ud af!
Avatar billede INK Ekspert
27. april 2020 - 13:13 #3
Hvis du lige markerer din kommentar som svar, kan andre se den er løst og måske få gavn af din erfaring 😀😀