Avatar billede Camilla Praktikant
25. april 2020 - 22:07 Der er 3 kommentarer

HJÆLP!!!!! Billeder fra iCloud væk?

Hej håber der er nogen der kan hjælpe 😊😊😊

Jeg har en iPhone 7, og har taget billeder med den siden 2016, har en MacBook og en iPad, der alle havde de samme billeder gennem iCloud.
Jeg fik en iPhone 11 for ca en måned siden, og har opdateret min MacBook nogenlunde samtidig. Alle billeder fra 2016 til 2018 er lige pludselig væk? Alle mine billeder af min søn, som spæd og alle mine billeder fra da jeg var gravid 😥😥😥😥
Også på den iPhone 7 som de oprindeligt er taget med, har siddet med det hele dagen, og kan ikke finde ud af om det er muligt at finde de billeder igen??
Please please please sig der er nogen der kan hjælpe 🙏🏻
Avatar billede KHN Guru
25. april 2020 - 22:27 #1
Prøv at følge denne vejledning.
Få hjælp til billeder, der er blevet væk:
https://support.apple.com/da-dk/HT205912

Giv venligst feedback om problemet blev løst.
Avatar billede Camilla Praktikant
26. april 2020 - 15:03 #2
KHN - Tak for svaret, men det virkede ikke 😥

Nogen der kan komme på noget andet man kan gøre? 🙏🏻😊
Avatar billede INK Ekspert
26. april 2020 - 17:48 #3
Hvis du i en browser (Safari eller anden) logger ind på din iCloud, så kan du se de billeder, der er gemt i iCloud. Desværre er det sådan, at iCloud er en synkroniseringsfunktion. Det betyder, at såfremt du på en af dine enheder har slettet disse fotos, så slettes de på alle enheder!!! Kik i papirkurven, der gemmer i 30 dage. Hvis billederne ikke er der, så er de nok væk for altid.

Hvis du har taget backup af din MacBook med Timemachine, så kan du være heldig, at billederne kan genfindes her. Det er formentlig eneste chance.