Avatar billede Jens P. Mester
28. april 2020 - 14:00 Der er 4 kommentarer

Igang med CD-afspiller

Jeg har købt en cd-afspiller som skal kobles til min bærbare computer. Kræver det også at jeg loader et program for at den kan bruges. Og hvilket? Det skyldes at jeg har fået en ny printer og brugervejledningen ligger på en CD. Den vil jeg gerne kunne læse.
Avatar billede INK Ekspert
28. april 2020 - 14:02 #1
Hvis det er en usb cd afspiller, kan du blot tilkoble den. Windows 10 installerer selv evt. driver.

Du kan sikkert også finde brugervejledningen på nettet, og så blot se den på skærmen.
Avatar billede milter Ekspert
28. april 2020 - 14:07 #2
Kan du give os fabrikant og modelnummer på din bærbare og CD-afspiller? Der burde ikke være nogen problemer med at tilslutte CD/DVD-drevet direkte via USB.

Og hvilken ny printer drejer det sig om? Som regel kan du finde brugsanvisninger på nettet hos fabrikanten.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. april 2020 - 14:08 #3
Undskyld jeg spørger, men mener du ikke et eksternt CD-DVD drev?
Avatar billede puren Ekspert
28. april 2020 - 17:45 #4
hvis det bare er for at kunne læse brugervejledningen til din printer hvorfor så ikke bare hente den på nettet