Avatar billede 1Dorte Guru
29. april 2020 - 07:26 Der er 1 løsning

Pixlr.com/x - arrange

Jeg vil gerne lægger et vandmærke (image) på et billede.
Ja faktisk det samme vandmærke på mange forskellige billeder. Jeg vil gerne, at det er ens.
Jeg bruger "arrange" - laver bredden 40% mindre end selve billedet. Fint nok.
Men jeg vil gerne, at det ikke var helt nede i venstre hjørne. - Jeg trækker billedet ned i nederst venstre hjørne, derefter trækker jeg 10 fra "top", og skriver det i feltet, og billedet rykkes lidt op. Fint nok.
Men hvordan fungere "left" - den virker ikke logisk på mig.
Rykker jeg det vandmærket ind med, står der måske "17" - men skriver jeg  10, er vandmærket næsten uden for billedet.
Avatar billede 1Dorte Guru
18. maj 2020 - 13:43 #1
Pixlr.com anser det åbenbart selv for en fejl. De har ingen løsning.