Avatar billede Paw Winther Mester
29. april 2020 - 10:50 Der er 2 kommentarer

Opdater pivotabeler i aktiv fane

Hej Eksperter

Jeg har et stort Excel ark, med en masse pivottabeller, som henter data fra en ekstern kube. Hver fane i arket repræsentere en afdeling, hvor der er flere pivtotabeler.

Som arket er lave tager det lang tid at opdatere alle pivottebeller i projektmappen, hvorfor jeg ønsker en knap der alene opdatere alle pivot tabeller i den aktive fane.

Er der en smart måde at gøre dette på?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
29. april 2020 - 16:39 #1
Sub AllWorksheetPivots()
Dim pt As PivotTable
    For Each pt In ActiveSheet.PivotTables
        pt.RefreshTable
    Next pt
End Sub
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
29. april 2020 - 17:16 #2
Se venligst bort fra #1.