Avatar billede mort1 Ekspert
30. april 2020 - 12:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Advarsel i Gmail

Forleden fik jeg en Gmail med en advarsel vedrørende adressen - Adressen er i forvejen kendt af mig, så hvorfor mon jeg fik advarslen ? Er der andre herinde, som har prøvet noget tilsvarende ? https://ibb.co/cgLsj8T
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2020 - 12:43 #1
det kan være at:

mailadressen har på et tidspunkt sendt SPAM og er blevet flaget af Google (muligvis blevet hacket?)
Nogen har udgivet sig at sende fra mailadressen, og det er blevet noteret
Den mail du har fået slet ikke er fra den mailadresse du tror den kommer fra (tit kan du se en snyde-mail, når svar-adressen er en anden end afsenderadressen)
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2020 - 12:45 #2
Du kan markere dette som ikke phishing eller spam besked. Eller tilføje mail adresse og kontakt oplysning til din Google contacts, så vil denne advarsel stoppe med at forevise.