Avatar billede Peter S Novice
02. maj 2020 - 17:14 Der er 4 kommentarer

Computer crasher ved CSGO

Hej Computerworld,

Jeg fik ordnet problemet med min sekundære skærm vha. et HDMI-> DVI-kabel. Der er dog opstået et nyt problem. Min computer crasher (slukker i 5 sekunder og starter op igen) hver gang, jeg forsøger at spille CSGO. Det er først blevet et problem, da jeg satte min sekundære skærm til. Jeg tænkte først: "pyt, så må jeg pille stikket ud hver gang, jeg skal spille," men lige lidt hjælper det.

Computeren er to uger gammel og er denne med opgraderet processor:

https://www.komplett.dk/product/1139754/pc-tablets/komplett-pc/komplett-gamer/komplett-entry-gaming-pc

Hvad Søren kan jeg gøre? Jeg har forsøgt at afinstallere samt installere CSGO igen, men det gjorde heller ingen forskel ;)
Avatar billede Peter S Novice
02. maj 2020 - 17:17 #1
Jeg skal måske lige konkretisere. Computeren slukker, skærmen bliver sort, og den tænder selv igen. Lidt a la en genstart
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2020 - 01:49 #2
Lige udmiddelbart er dette klar til brug kun beregnet enkelt skærm ud fra levering, med PSU'en som med følger dette køb. Alt er som det skal være, undtagen for reklamation rettelse skal man nok inkludere 'Kun til brug med enkelt skærm'.

Hvis du udskifter strøm forsyning til mindst 650W PSU, vil du kunne overgå dette problem, ud fra beregning af for dette funktionalitet i forbindelse med GOU. Den kræver mindst 300W PSU ud fra levering, men for to skærme er dette mindst 659W PSU, udregnet kapacitet.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2020 - 01:50 #3
*GPU ~ GOU
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2020 - 01:51 #4
*650W ~ 659W