Avatar billede Ziad2311 Praktikant
04. maj 2020 - 11:26 Der er 4 kommentarer

Kan ikke logge på min facebook

Hej

Jeg har noget af et kompliceret problem.

Jeg kan ikke logge på min facebook. og problemerne er disse
- Jeg kan godt huske den mail der er brugt til in facebook konto men jeg kan ikke huske koden (Den siger jeg har lavet koden om tidligere hvilket jeg slet ikke mener jeg har)
- Jeg kan ikke gendanne/nulstille min adgangskode da jeg ikke har adgang til den mail der er anvendt til kontoen (Fordi mailen er gammel og jeg ikke kan huske koden til den)
- Jeg kan heller ikke gendanne den mail jeg har glemt koden på selvom jeg udfylder Microsofts formular, så mener de ikke det er tilstrækkelig information til at give mig adgang til min gamle mail

Så for at opsummere:

Kan ikke få adgang til facebook -> Kan ikke skifte/nulstille kode på facebook da jeg ikke har adgang til min mail -> Kan ikke få adgang til min mail eller nulstille koden til min microsoft mail.

HVAD POKKER GØR JEG SÅ?! HJÆLP!
Avatar billede puren Ekspert
04. maj 2020 - 12:00 #1
Der er ikke så meget at gøre... opret en ny facebook konto... dog havde jeg brugt denne gyldne mulighed for at komme af med facebook og aldrig mere tilbage dertil men det er jo bare mig
Avatar billede Ziad2311 Praktikant
04. maj 2020 - 15:31 #2
Så der er absolut intet at gøre?

Har nemlig forhørt mig om at man eventuelt kunne fremsende noget id i form af pas eller andet, til selve facebook og på den måde anmode om adgang til ens profil?
Avatar billede puren Ekspert
04. maj 2020 - 16:28 #3
aldrig hørt om at nogle skulle have fået det
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
04. maj 2020 - 17:06 #4
Nikolaj Sonne lavede i programmet So ein Ding for et par år siden, en dokumentar i flere afsnit, der viste, hvor svært det var at kontakte Facebook.

Konklusionen var, at det var umuligt at få brugbar kontakt med dem.
De har ingen kundeservice, kun automatisk genererede svar.

Så glem alt om at kontakte dem. Det er spild af tid.