Avatar billede Chippo Juniormester
05. maj 2020 - 14:32 Der er 3 kommentarer

rådgivning vedr. windows 10

att: ErikHg
Tak for svaret:
1.  svar      jeg har ikke de nødvendige taster for at lave en screen shot
2. svar      classic shell er ikke gratis

men jeg forsøger at beskrive mit problem lidt mere detajleret .
vi går på startbillede i windows 10. så vælger jeg nederst til venstre ikonen med de 4 flag, så åbner siden med ikonerne plus til venstre alle programmer. når jeg klikker på exempel facebook's ikon så for jeg en blå side op med facebook men siden åbner ikke, og dette tilfælde gælder for alle ikoner. Når jeg henter facebook via min proceslinje nede på skærmen er der ikke nogle i vejen. jeg går på google og henter min facebook så kommer den rimelig hurtigt.  Jeg tror jeg mangler at linke de 2 begreb, men hvordan?
med venlig hilsen
jørgen buser
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. maj 2020 - 14:56 #1
Du bruger forummet her forkert - du opretter ny spørgsmål, i stedet for at svare i det spørgsmål du startede først, og som andre svarer i. Gå venligst til https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1033256 og fortsæt der - der er en boks nederst, du skal skrive i.
Avatar billede mort1 Ekspert
05. maj 2020 - 15:04 #2
Chippo - Du begår en fejl, når du opretter en ny tråd, hver gang du har et indlæg, som vedrører den tråd du allerede har startet - Det betyder bl.a. at dem, som måske kan hjælpe, skal bladre rundt i, i dette tilfælde foreløbig 3 tråde, for at se hvad der allerede er skrevet om sagen - Det er der nok ikke så mange der vil bruge tid på.
Dit seneste indlæg er godt nok rettet direkte til ErikHg, hvilket normalt ville holde mig fra at byde ind, men lad mig sige, at jeg er overbevist om, at du kan lave et screen dump, hvis ikke så brug klippeværktøjet i Windows 10.
Avatar billede falster Ekspert
05. maj 2020 - 17:02 #3
Enig med ovenfor.

I øvrigt vedr. dit

2. svar      classic shell er ikke gratis:

Jo Classic Shell er gratis, men fortsat nu som Open Shell:

http://www.classicshell.net/

https://github.com/Open-Shell/Open-Shell-Menu

et stykke nede, de blå "release"-knapper.