Avatar billede fredly Novice
05. maj 2020 - 17:42 Der er 5 kommentarer

messenger

hej

hvordan gemmer man messenger hvis man skal bruge det som beviser . hilsen finn
Avatar billede milter Ekspert
05. maj 2020 - 17:53 #1
Beviser for hvad? Og en løsning kunne være screenshots/skærmbillede.

https://komputer.dk/computerudstyr/operativsystem/windows-10/saadan-tager-du-et-screenshot-paa-din-computer
Avatar billede fredly Novice
05. maj 2020 - 18:20 #2
har et logickeyboard ,hvis jeg trykker det du skriver kommer jeg ind i windows medie player (cmd - shift - 3 )

det er nogen der skriver noget i messenger som de ikke skal hilsen finn
Avatar billede nopsen Ekspert
05. maj 2020 - 18:55 #3
Avatar billede Slater Ekspert
05. maj 2020 - 19:28 #4
#2: Der står rimelig tydeligt, at du kun skal trykke cmd-shift-3 hvis du har en Mac.
Hvis du åbner Windows Media Player, så har du nok Windows - ikke en Mac.

Faktisk bør du slet ikke have en cmd tast, hvis du har et Windows tastatur. Men prøv at følge guiden for Windows i stedet for Mac, hvis det er Windows du har.
Avatar billede milter Ekspert
05. maj 2020 - 20:00 #5
Hej Finn.

Du skriver: "det er nogen der skriver noget i messenger som de ikke skal". Hvad vil du gøre ved det? Give dem et bevis på, at de har skrevet det, de har skrevet? Eller hvad?