Avatar billede lars Juniormester
09. maj 2020 - 02:03 Der er 6 kommentarer

Password husker

Hejsa

Ville lige høre om i kender til programmerne Lastpass og Dashlane?? hvad hvad i tænker om dem og om i evt har nogle anbefalinger til dem eller andet??

-Lars
Avatar billede 220661 Ekspert
09. maj 2020 - 08:37 #1
Har ikke erfaringer, men har hørt om LastPass herinde flere gange.
Prøv at tjekke ud her i trådene https://www.computerworld.dk/eksperten/spm?q=lastpass
Avatar billede wise Seniormester
09. maj 2020 - 09:25 #2
Jeg bruger LastPass med stor glæde. Brugte også tidligere xmarks (bookmark sync som de købte) men syncer i dag kun bookmarks mellem iPhone og pc via iCloud.
LastPass bruger jeg på pc og telefon og det gør hverdagen nemmere.

Men altså man uploader jo alle ens koder til tredjepart det skal man være klar på.

Det havde et databrud for nogle år siden. Det var min oplevelse at de virkelig strammede sikkerheden der. Jeg har 2-faktor login på for at sikre det. (Det har jeg iøvrigt på de største logins/ dem hvor man kan)

/lasse
Avatar billede lars Juniormester
10. maj 2020 - 22:47 #3
det blev til dashlane✔
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2020 - 22:50 #4
#3 Ok. Du markerer så blot #3 som løsning på dit spørgsmål :-)
Avatar billede wise Seniormester
10. maj 2020 - 23:14 #5
Helt super.
Kunne du evt sætte 2 ord på hvorfor, så den næste som søger dette spr frem er lidt klogere?
/Lasse
Avatar billede leif Seniormester
12. maj 2020 - 23:06 #6
Hvorfor blev det dashlane ?