Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2020 - 15:03 Der er 4 kommentarer

Opgaver VBA hjælp

Hej.

Nogle der  kunne være interesseret i at hjælpe med en skriftlig opgave indenfor VBA? Selvfølgelig i mod betaling.

Vh
Avatar billede thomas_bk Ekspert
11. maj 2020 - 15:14 #1
Skriv gerne lidt mere konkret.
Avatar billede store-morten Ekspert
11. maj 2020 - 15:57 #2
Mon ikke det er noget ala´ dette:

Lav en VBA funktion/sub der, ved hjælp af en InputBox, tager imod et ordrenummer fra brugeren........
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2020 - 15:58 #3
Der er tale om 10 opgaver og er baseret på en case vedr. sundhedssektoren. Jeg kan uddybe og evt. sende dataark og opgavebeskrivelsen over mail. Der skal bl.a. oprettes et inddateringsark med tilhørende subs/funktioner der skal kunne følgende:

- Validere og kontrollere de indtastede værdier
- Lave en søgefunktion, hvor man ved angivelse af oplysninger fx kan få relevante informationer om en fiktiv patient

Har en lignende opgave, som kan være til hjælp, så man ikke er på bar bund. I tilfælde af man vil være så venlig at hjælpe :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2020 - 17:53 #4
-