14. maj 2020 - 12:32 Der er 3 kommentarer

Gendan slettet filer i OneNote

Jeg har lagt en fil i OneNote, åbnet det fra OneNote og arbejdet i den og gemt løbende, jeg er så ved en fejl kommet til at slette filen i OneNote, er der nogen som ved om jeg kan gendanne filen igen ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. maj 2020 - 12:49 #1
Hvis du kører med klient-udgaven af OneNote, med bogen placeret på OneDrive kan du klikke på Filer->Åben sikkerhedskopier. Så vil du næsten med garanti kunne finde det du leder efter.

Men er bogen placeret lokalt på din PC, er der færre "backup" muligheder, så det afhænger af om du har noget filhistorik kørende lokalt på PC´en.
14. maj 2020 - 12:58 #2
Det er ligesom om at OneNote ikke betragter det, at jeg har slettet en fil som en opdatering.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. maj 2020 - 13:25 #3
Nej, men derfor burde du kunne se filen i en af de gamle sikkerhedskopier.

Rent organisatorisk lægges filen i samme mappe som selve OneNote bogen er i - så igen, er det på OneDrive, vil du også kunne lede efter slettede filer i papirkurven på OneDrive.