Avatar billede solhexen Juniormester
14. maj 2020 - 15:44 Der er 5 kommentarer

Uskarpe dialog / op up bokse

Jeg fik styr på mit grafikkort ifm opdatering til w 10. Jeg fjerne det extra isatte, og da jeg genstartede kunne windows 10 pludselig god styre via det oprindelig indbyggede grafikkort. Og jeg slap endda foreløbig for at købe ny office pakke.

Men jeg har stadig problemer med uskarpe dialogbokse, f.eks. hvis jeg skal indrykke en annonce og uploade billeder. Den billedboks, jeg får op, er mega uskarp. Jeg bruger Chrome, og den ER opdateret. Har prøvet at gå ind med explorer, og da er boksene ikke uskarpe.
Nogen der har en idé???
Avatar billede milter Ekspert
14. maj 2020 - 19:02 #1
Kan du forklare nøjagtigt, trin for trin, hvad du gør, når du får de " uskarpe dialogbokse, f.eks. hvis jeg skal indrykke en annonce og uploade billeder" ? Er det kun billedet, der er uskarpt, eller er det hele dialogboxen?

Fortæl os, hvor du finder billedet og fortæl os, hvor stort det er i pixels.
Avatar billede solhexen Juniormester
14. maj 2020 - 19:42 #2
Hmm godt spørgsmål. Prøver det lige af, og skriver igen. :-)
Avatar billede thomas_bk Ekspert
15. maj 2020 - 07:54 #3
Kan ud evt. uploade et skærmprint et sted så vi selv kan se det?
Avatar billede solhexen Juniormester
15. maj 2020 - 11:09 #4
Det ville jeg også lige at gøre. Havde et billede fra tidligere og så ville jeg lige teste det igen. Men nu er det i orden !!!!
Mystisk, men fedt! Har døjet i flere måneder.... Gad vide om det kan være blevet rettet af sig selv, efter mit nedbrud på hd-en i mandags....
Beklager ulejligheden. Takker for input. Skriver igen, hvis fejlen viser sig....
Avatar billede thomas_bk Ekspert
15. maj 2020 - 11:38 #5
Der er en sandsynlighed for at dine indstillinger for DPI ikke har været sat korrekt.

https://windowsreport.com/microsoft-apps-blurry/