Avatar billede 450025 Ekspert
23. maj 2020 - 04:42 Der er 9 kommentarer

IBB er den forandret fuker ikke normal mer.

Jeg har et bilde jeg vil overføre - har gjort det flere gange uten problemer.

Bilde - last ned ser bilde i svakt i nedlastingen dette er korrekt.  Får lenka  - kopier - bare  for å sjekke om bilde er korrekt men  nei.
Er dette noe nytt
Det er det slett ikke Bilde  - det er blitt en Webside mulig jeg skriv feil  navn  her.
(det er siden hvor man har forskjellige valg)
Hvordan ungå dette?    Hva gjør jeg feil her  Takk for ldt hjelp.

Tenk om jeg fikk bilde av en Naken Dame ok det -    men i min alder kunne jeg  jo få Hjerteinnfakt nr man er 83..
Avatar billede 220661 Ekspert
23. maj 2020 - 08:23 #1
Den fungerer fint her Arne.
Tog et fuldslærmbillede af din tråd og gemte den på skrivebordet. Gik herind https://da.imgbb.com/ og uploadede billedet. Kopierede linket ind i Nye Edge Cromium, og du ser den her:
https://da.imgbb.com/
Avatar billede 220661 Ekspert
23. maj 2020 - 08:23 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
23. maj 2020 - 08:25 #3
Er det alle dine .jpg billeder der åbnes forkert på din computer har du under standardapps valgt det forkerte program til at åbne filer af denne typen.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. maj 2020 - 09:27 #4
#3 Glem det med jpg som sikkert er rigtigt.
Du har spurgt før om  Microsoft News, og jeg kan tro at dit problem med IBB er kommet da du fik den på computeren.
Avatar billede 450025 Ekspert
23. maj 2020 - 12:52 #5
Nå er livet et Helvede 220661 jeg treng en kabel kosta 25 kr kunne ikke belaste kona med det hun har jobb. Jeg  dro selv et stort Varemagasins -  der står der 10 vakter ingen adgang her.      Telefon Nr ingen ting annet ( vil du besøke meg?
Nei skal du ikke ha navn da Nei? Corwitt  jeg forstod ikke noe?

Dine spørsmål du har forklart og jeg Microsoft News kom jeg har ikke invitert den ble forbanna spurte hva er hva er det? Forklaring fik jeg av deg  + noe næsevis Gaul fra Slanter. Viktig og vise seg frem på forummet her ser du.

Pensjon i Danmark mister jeg fordi jeg får ikke Nem ID + code her jeg Bor  -Sikkerhet forsendelse.  Jeg kunne ha mistet i Norge også på grunn med trøbbel med Nettlesere jeg ble forbanna å saken ble rettet er sta å gir meg ikke..

Alle Nettlesere har noe skitt å by på det gjeller alle Google den kan noe – Firefox har sine Problem – Outlococ er ikke fri den heller – skal vi bruke Nettet i dag må vi ha alle lesere  for og være dekket å det Hater jeg.  WIN 10 er Bra men også dem kommer med masse skitt Ingen kan alt. Hva har du  behov for i dag noe som fungere og ikke halvfabrikat –
Jeg er ikke kravstor i hele tatt – det skitet som kom rekende på en flåte det var Microsoft News – utrolig den dekker alle mine behov jeg trenger en måte jeg liker – ingen andre kunne det – Nettbank – kommunikasjon med det offenlige i Norge nå.
Jå – jeg prøver og få en bedre Epost en den Google har har gitt opp den.

Jeg får ikke overfytta mine Kontakter – jeg trenger en som tilfresstille mine krav verre er det ikke –

IBB har vert vrang dem siste 3 MDR og ikke feil fra Microsoft News  hva bruker jeg den til – ikke foto –  jeg bruker den når jeg skal forklare hvordan dem skal  løse sine Data problemer spesielt overgang fra Win7 til Win10 og tilbake - men lite på nå Grunn jeg gidder kke og  hjelpe Løsning på kjøp nettbret å det gjør dem fleste nå og jeg har fått et bedre liv jeg.

Nå har jeg svart på alle poster dine her forstår du ikke  så glem det. Dette er raskt skrevet i Word – kopier jeg over i Gmail sin elendige Epost og retter alle feil jeg har gjort – fordi heller ikke du vet hva synshemming er og det gjør folk flest ikke men det er ikke noe å  ettertraktet skal jeg si deg.

Nå bruker jeg Edge med skjermdump -    https://ibb.co/bBThr9d  Bilde som var tatt klio av kom tydeli frem  en del av skrive bordet. Se selv?
Neste kom også frem med sitt budskap på sitt belde - og dette var en etter lengtet  Stopp med å følge denne Tråden Flott - da mangler vi bare en ting som folk mulig forstå Lukk denne Tråden - Det hadde jeg likt fordi derfor så vandre ikke tråden videre -  er man ikke fornøyt så spør igjen kanskje på en lidt anner ledes måte.
Nå er det helg for meg og også for Dere God helg..
.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. maj 2020 - 12:59 #6
Tak Arne og i lige måde.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. maj 2020 - 10:37 #7
Ok. Kan forstå den ikke har virket (som du vil have det)  i 3 måneder, så ja det kan ikke være Microsoft News der er skylden. Jeg kan desværre ikke gennemskue hvad der skal gøres for at det virker for dig.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. maj 2020 - 15:29 #8
Jeg klarte ikke å få løst denne oppgaven beklager men Takk for all hjelp.

Man må til tider si Takk - den var  fin og bruke men Sorry så er det nå.

Nå er jeg i Tvil her - Det er jo min løsning at jeg avslutter.  Den virker da ikke - og jeg har da ikke bidrat med noe heller?

Jeg har fått god hjelp av 220661 ikkei tvil om det  men der finnes jo ingen løsning  på oppgaven -  jeg har språk problemer nå å vil ikke gjøre noen feil.
Så jeg bare slår av jeg. nå
Avatar billede 450025 Ekspert
01. juni 2020 - 04:57 #9
En Gammal Gubbe sa til meg en dag - den forbaskede comouter gjør som den vil sev - Svar fra nei det er du som er feilen?

Jeg kjøre av en å merkelig  Grunn    Microsoft  News    enda hvorfor?

Fungere fint - Rask også kan alt jeg har behov for både    Offentlig å Privet  -
jeg fikk problem med IBB - tok et bilde av  Skjermen  å fikk en Nettside det er jo feil.
Til tross så har jeg brukt dette system mange gange -

Noter jeg har ikke gjort noen endringer på computeren. Nå er alt helt topp kan ikke bli bedre.
Men jeg fant veien til Support IBB  - dem svarte ikke - da ble jeg oppgitt - hva gjør man?
I 14 dage har sent mail - hver dag  samme mail -  Svar nei.
Nå er jeg lidt sta vet det - alle vet det?
I dag fungerte det - Nu får jeg det jeg tar bilde av - alt fungere nå helt korrekt hvordan kan det ha seg?
Er det fordi jeg er Sta? Eller hadde Gubben rett at computer til tider lever sitt eget liv? Da kan jeg for en gangs skyld trykke på knappen her.  (MIN LØSNING)